Untitled Document

Info...

Beheerder

Belangrijkste taken en verantwoordelijkheden van onze beheerder:
  • Eerste aanspreekpunt voor alle gebruikers
  • Coördineren/regelen van de dagelijkse werkzaamheden met betrekking tot bediening van het bargedeelte: rooster maken
  • Oplossen van zich voordoende problemen, klachten e.d.
  • Voorbereiden van de uitvoering van de dagelijkse werkzaamheden. Daartoe o.m.:
    • aannemen van standaard reserveringen volgens instructie (o.a. voor de zaal/zalen)
    • vastleggen van de met klanten gemaakte afspraken
    • plaatsen van bestellingen bij vaste leveranciers; doen van voorraadopnames
    • voorbereiden van bijeenkomsten volgens afspraak
  • Verrichten van bij de werkzaamheden behorende administratieve taken
  • Bijhouden van de verhuur van de diverse ruimtes
  • Overige werkzaamheden, zoals bijvoorbeeld:
    • doen van suggesties voor verbetering van werkwijzen/procedures, aanpassing van het assortiment, wisseling van leveranciers e.d.
    • overige, met het bovenstaande verband houdende, werkzaamheden in opdracht van het bestuur
  • Toezien op goed gebruik van de ruimtes door de gebruikers, eventueel corrigerend optreden naar huurders/gebruikers
  • Toezien op een schone oplevering door gebruikers
  • Toezicht op schoonmaak door derden
  • Verrichten van klein onderhoud
  • Bedienen van kantoor apparatuur
  • Toezien op de naleving van de voorschriften op het gebied van veiligheid, Arbo, HACCP en werk- en presentatiemethoden


Niet tot de taken behorende omdat deze door de gebruikers gedaan dienen te worden:
  • Klaarzetten en opruimen van de ruimtes
  • Voortdurend toezien op normaal gebruik van het MFC
  • Openen en sluiten van het gebouw
  • Bediening van het horecagedeelte


Bekijk PDF